Modalitate de stimulare si de motivare a fortei de vanzare a firmei; acordarea de avantaje financiare (salariu, comision, avantaje suplimentare) si/sau non-materiale (promovare, recunoasterea meritelor, respect). Premiu sub forma de bani, obiecte, excursii etc. acordat de vanzator cumparatorului unui produs, in cadrul unei actiuni de promovare a vanzarilor (concurs comercial, tombola, loterie autorizata). In cadrul strategiei de fidelizare a clientelei, reducere de pret (acordata, spre exemplu, sub forma de bonuri de reducere) cumparatorilor fideli sau importanti ai firmei, in raport cu volumul de cumparari efectuate (evidentiat printr-un sistem de puncte, carte de fidelitate s.a.).




![[Netflixizarea] Alina David: Nu m-as mira ca în viitor scenariile sa fie scrise de un soft, conform preferintelor generate de analytics](https://media.iqads.ro/2021/04/alina-david-cover-410.jpg)
![[SoMe 2019] Mihai Tanase (Groupe Renault): Cautam echilibrul intre nevoia de a comunica constant vs. doar atunci cand avem continut suficient de bun](https://media.iqads.ro/2019/01/file-4-cover-410.jpg)

![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Șocul, sexul și umorul](https://media.iqads.ro/2017/06/cover1-cover-8005-cover-410.jpg)











