Interactions și RAVAGO ROM încheie cu succes prima campanie promoțională a furnizorului de materiale de construcții

Interactions și RAVAGO ROM încheie cu succes prima campanie promoțională a furnizorului de materiale de construcții

La finalul lunii noiembrie s-a încheiat prima campanie promoțională dedicată clienților RAVAGO ROM, un important furnizor de materiale și soluții pentru construcți pe piața din România. Campania a fost implementată de agenția Interactions, folosind platforma Promotiful, mecanismul fiind bazat pe o achiziție minimă de 3000 lei și înscrierea facturii / bonului fiscal pe platforma de concurs.

Pentru a evalua impactul campaniei și pentru a înțelege modul în care participanții au interacționat cu mecanismul promoțional, am analizat în detaliu datele colectate prin platforma Promotiful.

 

Rezultatele campaniei

  • În medie, un participant unic a înscris în concurs cinci bonuri sau facturi fiscale. Această frecvență arată formarea unui comportament de fidelitate pe parcursul campaniei și o relație comercială activă cu magazinul.
  • Deși valoarea minimă necesară pentru înscriere a fost de 3000 lei, bonurile introduse în concurs au avut o valoare medie de aproape 11000 lei. Acest indicator subliniază orientarea participanților către achiziții substanțiale și confirmă relevanța campaniei pentru proiectele profesionale.
  • 94% dintre înscrieri au provenit de la persoane juridice, ceea ce arată o aliniere perfectă cu publicul țintă al campaniei și un impact direct în segmentul B2B
  • 85% dintre participanți au ales să se înscrie și la newsletterul RAVAGO ROM, creând astfel o bază solidă pentru comunicări directe ulterioare și programe de loializare.
  • Analiza comportamentului de achiziție a evidențiat zilele cu cel mai mare volum de cumpărături, informații care vor fi folosite în viitoarele acțiuni comerciale pentru a stimula vânzările și în perioadele cu rulaj mai redus.
  • Pe durata campaniei au fost acordate 154 de premii zilnice și cinci premii lunare, prin momente norocoase. Premiul cel mare, un automobil Dacia Duster, a fost oferit prin tragere la sorți în prezența notarului.

Aceste informații ne permit să conturăm o imagine clară asupra comportamentului de cumpărare, a profilului participanților și a modului în care acțiunea a susținut obiectivele comerciale ale RAVAGO ROM.

 

Cum a gestionat Interactions campania RAVAGO ROM?

Pentru a lansa campania RAVAGO ROM, echipa Interactions a utilizat Promotiful, o platformă software proprie, dezvoltată special pentru promoții digitale. Cu ajutorul Promotiful, lansarea site-ului de concurs s-a realizat într-un timp foarte scurt, realizând inclusiv conceptul și design-ul grafic. În plus, echipa Interactions a gestionat cap-coadă toate elementele organizatorice esențiale pentru buna desfășurare a campaniei: de la redactarea și legalizarea regulamentului, până la extragerea câștigătorilor și validarea acestora. Astfel, echipa de marketing RAVAGO ROM a putut să se concentreze pe activitățile de comunicare și promovare.

 „Pentru noi, această campanie a reprezentat un mod eficient de a recompensa clienții și de a înțelege mai bine dinamica achizițiilor, în special pe zona B2B. Datele colectate în urma campaniei ne vor ajuta în planificarea acțiunilor viitoare, iar rata ridicată de participare arată interesul real al clienților pentru brandul RAVAGO ROM. Colaborarea cu Interactions a adus o execuție impecabilă și claritate.” adaugă Andrea Zăpârțan, Coordonator Marketing RAVAGO ROM.

 „Campania RAVAGO ROM confirmă valoarea platformei Promotiful în proiectele cu participare complexă și volum mare de înscrieri. Am obținut atât rezultate comerciale excelente, cât și o bază de date relevantă pentru comunicările viitoare ale brandului. Este un exemplu clar al modului în care o campanie bine structurată poate să consolideze relația cu clienții profesioniști.”, a declarat Camelia Crețu, Senior Account Manager Interactions.

Interactions este o agenție de marketing cu peste 16 ani de experiență în dezvoltare de campanii promoționale, în al cărui portofoliu de clienți regăsim branduri B2C renumite precum Mega Image, Edenia, Hochland, Fragedo, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Profi, Telekom, Audi, Seat, CEC Bank, Groupama, Mobexpert.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related