Cosmin Lăcătușu: Un program de loializare modern nu e doar un mecanism de recompensare, ci un instrument strategic de vânzare și retenție. Excel-ul nu mai face față acestei realități

Cosmin Lăcătușu: Un program de loializare modern nu e doar un mecanism de recompensare, ci un instrument strategic de vânzare și retenție. Excel-ul nu mai face față acestei realități

În era digitală, cardurile cadou au devenit unul dintre cele mai eficiente instrumente de motivare și loializare, spune Cosmin Lăcătușu, Director General CreateDirect & VouchersDepot.com. Despre provocările programelor de loializare în 2025 și cum se construiesc relațiile pe termen lung cu clienții se va discuta pe 23 septembrie la Loyalty Day, primul eveniment din România dedicat exclusiv loializării, organizat de grupul Mediapost împreună cu White Image, Create Direct și VouchersDepot.

"Unul dintre cele mai mari mituri este că nu ai nevoie de o soluție centralizată – că poți gestiona totul „în intern”, cu un Excel. Realitatea este că un program de loializare B2B eficient are nevoie de mai mult decât un fișier Excel. Este nevoie de o soluție informatică dedicată", spune Cosmin. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related