Dunja Delić: Marketingul va deveni mai predictiv, mai integrat și din ce în ce mai invizibil. Nu veți „vedea” marketingul, dar veți simți prezența acestuia în fiecare punct de contact

Dunja Delić: Marketingul va deveni mai predictiv, mai integrat și din ce în ce mai invizibil. Nu veți „vedea” marketingul, dar veți simți prezența acestuia în fiecare punct de contact

Succesul trebuie măsurat dincolo de cifre, o campanie bună lasă o amprentă durabilă asupra brandului, generând nu doar zgomot, ci, mai ales, schimbare, crede Dunja Delić. Dunja are 15 ani de experiență în marketing și este director de marketing la Konzum, un lanț de retail din Croația. Este cunoscută mai ales pentru crearea de programe de fidelizare, de la Zdravoljupci la recentul Little Big Talents, care a câștigat multiple premii Effie, inclusiv un Effie de Aur în Croația și un Euro Effie.

"Chiar dacă tehnologia va optimiza modul în care transmitem mesajele, ea nu va înlocui niciodată inteligența emoțională și culturală din spatele lor. Creativitatea, înțelegerea profundă a oamenilor și valorile vor rămâne fundația", spune Dunja. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related