Prin care un eveniment, program sau orice alta parte a costurilor acestora de productie sau transmisie sunt asociate cu o organizatie sau o persoana, alta decat un produator TV , care doreste sa-si promoveze propriul nume, propria marca, imagine, activitate, propriile produse sau alte interese comerciale directe sau indirecte.
Where an event or a programme or any part of its costs of production or transmission are met by an organisation or person other than a broadcaster or TV producer with a view to promoting its own or another's name, trademark, image, activities, products or other direct or indirect commercial interests.




![[PR Playbook] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Concurăm pentru atenție într-un peisaj în care totul e performance, totul e live, totul e filmat, totul e pe story, totul trebuie să se întâmple în fața altcuiva, ca să aibă valoare](https://media.iqads.ro/2025/09/crafters-oana-alexandra-cover-410.jpg)
























![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)











