Materiale din 2024/02/29
Lavinia Pavel, White PR: A fi eco-friendly în 2024 nu trebuie să fie doar un trend, ci o necesitate. Acest lucru trebuie să se vadă și la nivelul practicilor, nu doar în mesajele de comunicare ale companiilor
Innovation Labs inaugurează a 12-a ediție a programului, prin cele 4 Hackathoane organizate la nivel național
Colaborarea dintre LEGO® și Star Wars™ împlinește 25 de ani și urmează o sărbătoare care va dura tot anul
The Real Runna: Mi-e destul de greu să încadrez muzica pe care o fac într-un gen anume, asta pentru că procesul meu e destul de haotic
Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație
Teach for Romania a premiat cele 21 de organizații nonguvernamentale, beneficiare ale proiectului ,,Împreună pentru educație”
[Marcom 2024] Valentin Văcăruș: Să faci audiența să simtă că merită deplasarea la un eveniment va fi cheia prezenței la viitoarele manifestări
Hai să punem punctul pe (A)I și să vedem cum putem să „Explorăm trendurile în era AI-ului” la Seara YP din 6 martie
Astăzi se redeschid înscrierile în noua etapă a concursului pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia



![[Marcom 2024] Claudiu Ludoșan: Problema pieței actuale este de a ajunge de la Idee la Execuție](https://media.iqads.ro/2024/02/fotojet24-cover-410.jpg)

















