Elisa Sălcudean: 2024 reprezintă oportunitatea ideală de a ne reorienta către o abordare mai umană în marketing și vânzări, punând accent pe conexiunile autentice și valorile comune

Elisa Sălcudean: 2024 reprezintă oportunitatea ideală de a ne reorienta către o abordare mai umană în marketing și vânzări, punând accent pe conexiunile autentice și valorile comune

Avem în față un an electoral, plin de provocări și de activități publicitare. Bugetele mai mari și tehnicile agresive de vânzări nu garantează însă rezultate superioare, în lipsa unei comunicări autentice cu clienții, spune Elisa Sălcudean, Sales Specialist și Fondator Oktasales.

Marketingul și vânzările trebuie să lucreze împreună, susține Elisa, care și-a propus să ofere un “one stop shop” pentru cei care doresc să-și dezvolte afacerile. A fondat Oktasales pentru că iubește independența, dar și pentru că a observat o nevoie de specialiști în aceste domenii. Deși trecerea de la angajat la antreprenor a venit cu îndoială și frică, povestește că s-a bucurat de sprijinul comunității sale. A învățat că limitările sunt adesea autoimpuse și că felul în care evoluează ține doar de ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related