[Vox Pop] Moartea portofelelor barbatilor romani si alte pilde de Valentine's Day

Online-ul s-a impanzit de inimioare, magazinele de promotii, aerul de iubire: e clar, vine Valentine's Day. Sarbatoarea internationala a iubirii, adoptata si de romani, este prilejul indragostitilor de a-si declara cate-n luna si-n stele si al femeilor de a se astepta sa fie rasfatate de partenerii lor. 

Ce parere au barbatii despre asta? Cum se pregatesc sufleteste pentru Valentine's si, implicit, pentru o gaura in buget? Am aflat cate ceva despre asta intr-o dimineata friguroasa: barbatii romani cred cu tarie ca buzunarele lor isi vor da duhul in asa-numitul Triunghi al Mortii, format din datele in care femeile se asteapta la cadouri: 14 februarie-1 martie-8 martie. Ba chiar unul dintre el l-ar transforma intr-un pentagon, inceput de Craciun, continuat cu Revelionul. Am aflat ca unii simt un soi de presiune morala sa faca daruri in ziua respectiva, in timp ce majoritatea se asteapta ca si partenera sa le arate dragostea printr-un cadou. Plus, o tactica suculenta de-ale barbatilor ne-a fost dezvaluita de un indragostit. Nu va stric surpriza, uitati-va si singuri.

Despre obiceiurile barbatilor romani, relatia cu partenerele si felul in care fac cumparaturi puteti afla mai multe din raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research. Eu, de pilda, am descoperit in barbatii cu care am stat de vorba cateva dintre cele sapte tipologii detaliate in cadrul cercetarii: Atemporalul, Devoratorul, Exploratorul, Optimistul, Refractarul, Empiricul si Responsabilul. Va las pe voi sa va imaginati unde ar putea fi incadrat fiecare.



Subiecte



Branded


Related podcasts