Cum vezi publicitatea cand ai un premiu la Cannes?

Noua generatie de publicitari incepe sa-si dovedeasca valoarea: Mihnea Gheorghiu a luat Silver Lion la Cannes in 2008, iar Mihai Botarel a luat Bronze Lion la Cannes in 2007. Am stat de vorba cu ei si am aflat cum vad ei munca in agentie, cum cred ei ca ar trebui sa se comporte un director de creatie si ce le da lor satisfactie profesionala. Le-am cerut si cateva sfaturi pentru juniori: cum sa se asigure ca nu vor face brosuri toata viata si cum sa-si aleaga agentia. De final, am investigat si daca li s-a urcat la cap celebritatea, dar asta ramane sa vedeti voi in material.

Echipa IQadsTv:
Invitati:
Mihnea Gheorghiu (student, Miami Ad School)
Mihai Botarel (Copywriter, Leo Burnett)


Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Montaj & postprocesare:
efectiv d4 ( www.efectivd4.ro )
Producator: IQads



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri



Branded


Related podcasts