Case Study: O.B.R. – The Organization of Romanian Men

Organizatia O.B.R. a aparut ca urmare a dorintei Bergenbier de a lupta pentru nevoile barbatilor. Se spune ca aceasta organizatie exista de sute de ani si ca barbatii de acolo au venit cu diverse idei, de-a lungul timpului. Cea mai noua idee - ca organizatia sa nu mai fie secreta. S-a demarat o campanie pe Facebook in care barbatii intrau si semnau ca vor sa faca parte din O.B.R. Prima mare initiativa a organizatiei a fost Cartea de Reguli a Barbatilor Romani, iar sute de decizii ale barbatilor au iesit la lumina (un exemplu: femeile sa nu mai spuna barbatilor pe numele de alint in public).

Agentie: Leo Burnett & Target SA

Art director: Florina Moisi

Copywriter: Irina Becher

Creative director: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc

Account Director /Manager: Petronela Ionescu, Angela Teodorescu



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »



Branded


Related podcasts