Articole care fac referire la Andrei Cismaru
PENNY e BFF-ul tău de distracție la Codru Festival 2025. Trei zile de muzică, energie și activări memorabile în natură
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
[Fabricat în RoMâine] Doru Șupeală: Speranța este catalizatorul celor mai curajoase acțiuni, e ceea ce ne scoate din rutină, ne îndeamnă să încercăm să facem mai mult, mai bine, ne vindecă adeseori oboseala, frustrările și ieșirile nervoase
[Marketing 2023] Andrei Cismaru: Anii de pandemie ne-au învățat importanța unui brand bine construit, a unei comunicări coerente și a gândirii strategice, în locul heirup-urilor ocazionale
[2020. Ghid de supravietuire] Sorana Savu: Nu am simțit că am vacanță sau zile libere, nu am simțit că aș putea în vreo zi să las telefonul închis. Am rămas tot timpul sub tensiune.
SocialPedia 22: Despre blogging în 2021 și impactul pandemiei, cu Andrei Cismaru, Mihai Vasilescu, Dan Dragomir și Alex Dincovici
WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”
[Twitter. Ultimii mohicani] Camil Stoenescu: "Twitter e noul telegraf, tweeturile sunt cablogramele de pe timpuri: scurte, la obiect, rapide, trecatoare"
[Twitter. Ultimii mohicani] Andrei Cismaru: E clean, easy to use si nu ai manele, Arsenie Boca si pisicile de pe Facebook









![[Petfluencer de România] Tony Ciubuc este un membru al familiei Cismaru, nu un element de marketing](https://media.iqads.ro/2019/12/collage30-cover-410.jpg)

























