[Petfluencer de România] Tony Ciubuc este un membru al familiei Cismaru, nu un element de marketing

[Petfluencer de România] Tony Ciubuc este un membru al familiei Cismaru, nu un element de marketing

Influencerii vin la pachet cu viața lor personală. Nu ai cum să nu observi ghemotocul adorabil de blană sub brad sau pisica șmecheră care nu îi lasă să facă unboxing atunci când mai primesc un cadou de la branduri. De Crăciun, suntem mai buni și aruncăm o privire spre animalele de companie ale influencerilor. Merită atenția noastră mai ales că uneori sunt chiar motivul pentru care urmărim conturile respective.

Începem seria de Petfluenceri de România cu Tony Ciubuc Cismaru. Despre Andrei Cismaru știm că e A lister, ascultă muzică bună la vynil-uri, e topit după kinder-ul lui codițe cu care nu se teme să plece singur de acasă și practică un parenting de bun simț, fără să facă prozelitism. Ce îl face însă faimos și îl ține în atenția publicului este, să recunoaștem, Tony Ciubuc, buldogul francez care a făcut deja un rol memorabil într-o reclamă românească și e influencer pe nișa lui de căței adorabili. Mai e și romantic incurabil pentru că îi plac plimbările la răsărit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related