[Twitter. Ultimii mohicani] Camil Stoenescu: "Twitter e noul telegraf, tweeturile sunt cablogramele de pe timpuri: scurte, la obiect, rapide, trecatoare"

[Twitter. Ultimii mohicani] Camil Stoenescu: "Twitter e noul telegraf, tweeturile sunt cablogramele de pe timpuri: scurte, la obiect, rapide, trecatoare"

Ca sa se intoarca la Mark Twain (si noi zicem ca oricand e o ocazie buna sa facem asta) Camil Stoenescu crede ca zvonurile despre moartea Twitterului sunt putin exagerate. Da, a disparut - cel putin din timeline-ul lui - blogosfera si conturile facute in pripa, da, exista senzatia de "bula in bula" si de cerc restrans, dar pe de alta parte, castigi ceva, pierzi altceva, si apartenenta la un club mic e chiar placuta.

Camil si-a facut cont in 2009, la un an dupa cel de Facebook. A postat de peste 52.000 de ori, de atunci. Cand depaseste 140 de caractere, scrie pe blog.

Pe Twitter nu ai "friends" ca pe Facebook, ci oameni de urmarit, resurse pentru informatii (potential) interesante si utile. Elementul interpersonal care a stat la baza Facebook e mult mai putin prezent, iar asta nu e neaparat un lucru rau.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related