Articole care fac referire la AstraZeneca
Iași devine capitala medicinei personalizate pentru 5 zile: PRECISEU PM School reunește cercetători, medici, dar și factori de decizie
Constanța Logo Challenge | Dragoș Speriatu: Cea mai mare provocare a fost să concentrez într-un singur simbol vizual esența unui oraș întreg
Creativitate bine dozată: #TheAlternativeSchool și Digital Distrikt lansează Vitamina Creativitate în Marketingul medical
[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni
McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare
AstraZeneca România trage un semnal de alarmă despre importanța diagnosticării precoce în cancer prin campania „O nouă realitate. Același cancer”, în colaborare cu Medic One
„O nouă realitate. Același cancer”. Diagnosticarea precoce crește șansele de supraviețuire în rândul bolnavilor diagnosticați cu cancer
Vaccinarea împotriva COVID-19: 46% dintre români sunt dispuși să se vaccineze, dar intenția de vaccinare crește la 85%, dacă sunt îndeplinite anumite condiții
Campania de vaccinare. Raluca Feher: Armata ar fi trebuit să ajute la implementare, nu să fie purtătoare de mesaj. Nu suntem în război, nu suntem o dictatură militară sud-americană
[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum
Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1
Nivelul scazut de educatie si lipsa gratuitatii investigatiilor medicale, principalele obstacole din cauza carora femeile din Romania nu merg la controale medicale
Aproape 90% dintre femeile din Romania nu au efectuat nici macar o data un control medical pentru depistarea cancerului de san






![Mihai Axinte (Slick Drum Events) scoate ce-i mai [ne]bun din tine](https://media.iqads.ro/2015/03/11041357-10153135621402288-687593794-n-cover-410.jpg)












