[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum

[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum

2018 în PR a fost marcat de social, de politic, de discursurile vocale din mediul digital, de nevoia de a reacționa prompt sugrumată încă de politici corporatiste, de curaj materializat în bucle digitale și de o calitate care poate nu e atât de vocală, dar care rămâne după ce ai dat scroll în newsfeed-ul pieței. Cam asa suna concluziile a trei specialisti in PR de la Image PR: Ruxandra Popescu, Account Manager, Alina Marcu, Account Manager, PR.INto Healthcare si Georgiana Bobolicu, Account Manager, PR.INto Healthcare.

A fost un an cu puțin somn și mult training al răbdării, în care și-au spus cuvântul perseverența și adaptarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related