Rezultate cautare
Ciprian N. Isac: În condițiile în care în acest an s-a strâns funia tocmai la cultură, cercetare, educație, cred că singura noastră șansă e să strângem rândurile, să ne ajutăm reciproc și să achiziționăm noi, din resurse proprii, act cultural
Cargus: Creștere de 15% a volumelor de colete în weekendul de Black Friday, susținută de clienții internaționali și de vânzările din segmentul fashion
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
În spatele campaniilor de Black Friday: Manifesto Agency și maratonul creativ care nu se oprește niciodată
Românii, tot mai calculați de Black Friday: cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide
Black Friday 2025 în România: românii planifică cumpărături de 1.800 lei, cu IT&C și haine în topul preferințelor
ING dă startul Black Friday 2025: oferte pentru credite, rate extinse la cumpărături, abonamente Disney+ și lansarea Amazon în ING Bazar
Salt Bank și Mastercard schimbă ritmul de Black Friday: 8 oferte și 11 premii pentru cei care aleg să fie zen
Black Friday 2025: 7 din 10 români vor cumpăra în acest an din marketplace-uri online, unde vânează cele mai bune reduceri



















![[Case Study] MIZAR x OPTIMIZED: Strategie integrată cu impact în vânzări, într-un an plin de provocări](https://media.iqads.ro/2025/03/val2-1200x620-cu-logo-cover-410.jpg)










