
Articole care fac referire la Black Friday


Unspoken Femininity – cel mai recent studiu Starcom România decodează conceptul de feminitate la nivel cultural, social și economic

BeeFast.ro: 650.000 de euro cifră de afaceri în cel de-al doilea an de activitate, dublare față de primul an

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020
![[Marcom 2022] Robert Trandafir: Important este sa intelegem ce se intampla in viata clientilor, cum li se schimba prioritatile si cum putem veni ca branduri in intampinarea lor](https://media.iqads.ro/2022/01/poza-robert-trandafir-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Robert Trandafir: Important este sa intelegem ce se intampla in viata clientilor, cum li se schimba prioritatile si cum putem veni ca branduri in intampinarea lor
![[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei](https://media.iqads.ro/2022/01/profile-photo-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei

Fulfill.ro, soluția logistică deținută de Mediapost Hit Mail, depășește așteptările la final de an 2021

Vegis.ro: 5 milioane de produse naturale și organice vândute în 10 ani. Cât de sănătos trăiesc românii și ce buget alocă pentru acest lucru

Studiu OLX: Obiceiurile românilor la cumpărăturile de Crăciun și de Black Friday, pe timp de pandemie
![[Cine a furat Craciunul] Bianca Lohan: Nu exista suficienta cafea in lume pentru cate as avea de vorbit cu Mos Craciun](https://media.iqads.ro/2021/12/iqads-pic-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Bianca Lohan: Nu exista suficienta cafea in lume pentru cate as avea de vorbit cu Mos Craciun

Fashion Days a câștigat premiul Bronze în cadrul EFFIE Awards Europe pentru. Ediția de #bunsimț Black Friday 2020

Black Friday s-a terminat. Ce învață brandurile despre strategia de conținut din social media. O analiză bazată pe 1,100 postări organice de Instagram

Este vârf de sezon pe piața de curierat. Cargus estimează că volumul de livrări va crește cu peste 60% până la finalul lunii noiembrie

462 de magazine online din 25 de industrii au înregistrat de Black Friday vânzări de peste 6,9 milioane euro + TVA, prin intermediul 2Performant, o creștere de 47,8%

De Black Friday, tazz lansează Smart Friday, singura zi din an în care voucherele în valoare de 100 de lei au prețuri reduse cu până la 80%

Reduceri de 25% de Black Friday la cadourile experiență de la Complice.ro și discounturi la abonamentele pentru cadouri

Workspace Studio pregăteste reduceri până la 50% la ergonomie. Sute de scaune Herman Miller vor avea prețuri cu 30-50% mai mici

Nu aștepta curierul, lasă coletul să te aștepte! Cargus lansează aplicația care vă permite să faceți ce vreți cu coletele voastre

Analiză 2Performant: Black Friday nu mai este o zi, ci o lună. Cum se pregătesc magazinele online pentru cel mai așteptat eveniment de vânzări al anului

2Performant și Cuponeria.ro: afiliere cu coduri de reduceri, de Black Friday – ghid de bune practici

Planable a lansat pachetul de teme de social media pentru sărbători, pentru a-i ajuta pe marketeri să planifice mai ușor campaniile de Halloween, Black Friday sau Crăciun

BeeFast se extinde în Brașov. Estimări: 35 de minute timpul mediu de livrare și 300 comenzi zilnice până la finalul anului

2Performant anunță o creștere în trimestrul trei cu 64,2% a numărului de vânzări și cu 67,6% a valorii acestora

Gun Media: De Black Friday susținem antreprenoriatul cu o super campanie gratuită de content marketing

Yellow.Menu, două noi mutări pentru scalabilitate: Yellow.Office – brand virtual dedicat B2B și parteneriat pentru abonamente create de nutriționiști

Fulfill.ro: Procesul logistic, o grijă în minus pentru clienții noștri, chiar și în cea mai aglomerată perioadă a anului
