Articole care fac referire la Bricodepot
Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor
White Image își completează serviciile cu soluții de Customer Relationship Management (CRM) pentru susținerea forței de vânzare
White Image analizează impactul Apple Mail Privacy Protection in redefinirea actiunilor de comunicare prin email
Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®
Agenția Ideologiq dezvoltă platforma Banometru și coordonează comunicarea digitală a programului gratuit de sănătate financiară
Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță un parteneriat nou cu Unifiedpost Business Solutions și începe comunicarea pentru platforma Banqup
Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creștere semnificativă de 55% comparativ cu anul precedent
Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România
„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria
CLUJ- NAPOCA HR VIBES 2021: A sosit momentul companiile să implementeze o insfrastructură de schimbare și procese care să susțină schimbarea
Compania Ideologiq donează 10.000 euro pentru ProfAid KIT, prima platformă educațională ce oferă instrumente inovative de management comportamental, pentru copiii cu tulburări din spectrul autist
România, pe harta marketingului european: Ideologiq și Academia de Studii Economice din București organizează Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România
Compania Ideologiq anunță o cifră de afaceri de 800.000 euro în prima jumătate a acestui an, o creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut
„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla
Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq
Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019















