White Image oferă începând din septembrie posibilitatea de a trimite e-mailuri cu conținut interactiv. Tehnologia AMP permite crearea direct în e-mail a unei interacțiuni similare cu cea oferită de orice site.
Peste 270 de miliarde de e-mailuri sunt trimise în fiecare zi și această tehnologie este pilonul multor fluxuri de lucru pentru consumatori și companii. Cu toate acestea, conținutul este încă limitat – mesajele sunt statice, pot oferi informație deja depășită de noutățile apărute și nu pot fi acționate fără deschiderea unui browser. Tehnologia AMP urmărește să îmbunătățească și să modernizeze experiența e-mail-ului prin suport suplimentar pentru conținut dinamic și interactivitate, menținând în același timp utilizatorii în siguranță.
Cu ajutorul AMP pentru e-mail, utilizatorii pot să navigheze prin cele mai recente oferte, pot completa formulare interactive și chiar să facă achiziții. Toate aceste acțiuni pot fi efectuate direct în newsletter și fără a părăsi inbox-ul.
AMP pentru e-mail a intrat în rândul inovațiilor în 2018 și a fost introdus oficial de Google în aprilie 2019. Poate cea mai bună descriere a tehnologiei și toate noile beneficii pe care le aduce a fost oferită de Antony Malone, Senior Product Owner Direct Marketing, Booking.com:
„Este cea mai mare schimbare care s-a întâmplat e-mailului de la inventarea lui.”
Capacități de e-mail sporite. Expeditorii pot crea cu ajutorul AMP e-mail-uri mai captivante, dinamice și interactive. Utilizatorii pot interacționa cu conținutul și pot acționa simplu: înscrierea la evenimente, completarea de chestionare, ori personaliza conținutul. E-mail-urile AMP sunt astfel mereu relevante și oferă rezultate mai eficiente.
Sigur și securizat. Pentru a menține așteptările utilizatorilor cu privire la securitate și confidențialitate va fi permis doar un subset conservator de funcționalități AMP, mai mult nu are caracteristici arbitrare folosind direct scripturile Gmail.
Personalizarea și interacțiunea AMP sporită permite o interacțiune mai inteligentă și eficientă a utilizatorilor, deoarece aceștia pot face acțiuni direct în e-mailul lor, cum ar fi gestionarea unei achiziții, răspunsul la sondaje, calendare dinamice și rezervări, carusele, expandarea de informații. Acest lucru este posibil, deoarece mesajele care folosesc AMP preiau conținut nou de la expeditor, făcând e-mail-ul relevant în fiecare zi.
În prezent AMP este o tehnologie suportată de Gmail, Yahoo și mail.ru – intrarea în programul AMP trebuie aprobată anterior pentru fiecare expeditor cu fiecare din cele 3 ISP-uri și doar expeditorii agreați vor putea trimite e-mail-uri dinamice. În prezent, în bazele de date adresele Gmail reprezintă între 30% și 43%, Yahoo între aproximativ 45 și 60%, iar mail.ru sub 0,5%.
White Image a fost înființată în 2003 și a fost prima agenție de email marketing din România. Având un focus pe gestiunea bazelor de date, în 2006, la doar trei ani de la înființare White Image devine prima companie din Europa de Est certificată pentru bune practici în email marketing. În următorii ani, White Image a câștigat 7 premii la “Marketing Sherpa Email Award”, cel mai important eveniment de e-marketing din lume, ce s-a desfășurat în SUA: 4 medalii de aur și 3 de argint, pentru acțiunile de marketing și adminstrarea bazelor de date de business. În prezent White Image integreaza si servicii de CRM si lucrează pentru companii precum Bricodepot, OLX, Dacia, Renault, Toyota, Legrand, Romstal, Groupama, ING, NNDKP, NN, OTP Bank, Alpha Bank, Romstal, Edenred, Mega Image, Flanco, Metropolitanlife, Garanti Bank, Erste, Untold, Skoda, Seat, Audi, WV, Ziarul Financiar, Lexus, Oney, Patria Bank, Porsche Bank, RCI Banque, Vodafone, Cărturești, Xella, Editura Litera, Auchan, Happy Tour, Farmacia Dona, Muzeul Antipa, Allianz-Tirac, CEC Bank și Under Armour.