
Articole care fac referire la Digital Account Manager

![[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea](https://media.iqads.ro/2022/04/iqads-antrenoridecanapea-lays-1804x1080-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv
![[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage20-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați

„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi](https://media.iqads.ro/2021/03/pjimage17-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi
![[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces](https://media.iqads.ro/2021/01/interviu-iqads-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces
![[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru](https://media.iqads.ro/2020/12/iqads-muzica-in-reclame-poza-sbe-10dec-cover-410.jpg)
[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020
![[Case Study - Caii de la Letea] Marius Roșu: Am făcut excursii de documentare în Delta Dunării și la Letea ca să putem surprinde cât mai fidel cu putință universul cailor de la Letea](https://media.iqads.ro/2020/10/pjimage-1-cover-410.jpg)
[Case Study - Caii de la Letea] Marius Roșu: Am făcut excursii de documentare în Delta Dunării și la Letea ca să putem surprinde cât mai fidel cu putință universul cailor de la Letea

Godmother semnează campania de digital - BTL pentru Wine of Moldova care va trimite 100 de români să descopere magia vinului de peste Prut

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere
![[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services](https://media.iqads.ro/2020/02/bat-visual-campanie-cover-410.jpg)