
Articole care fac referire la Director Comunicare


În prima rezidență de digital storytelling, jurnaliști și creatori de conținut scot la lumină cele mai noi ținuturi de pe Via Transilvanica, în Rucsacul cu Povestiri

Mullen semnează campania de imagine a primului Broker de Asigurare din România coordonat de fermieri

„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova

Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale

Rogalski Damaschin PR semnează conceptul Money Bistro, o platformă de educație financiară dezvoltată pentru Raiffeisen Bank

Adrenallina Sports PR & more a lansat Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport
![[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației](https://media.iqads.ro/2017/06/georgiana-miron-director-marketing-si-comunicare-groupama-asigurari-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației

Conferinta ”Sustainability: Shaping The Future of Brands”, locul in care isi dau intalnire cele mai sustenabile branduri

KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Marketeri despre creativitate] Ruxandra Voda (Telekom): Pentru anumite produse si servicii destinate unor segmente largi de consumatori, comunicarea trebuie sa fie si creativa si pragmatica](https://media.iqads.ro/2015/09/ruxandra-voda-telekom-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Ruxandra Voda (Telekom): Pentru anumite produse si servicii destinate unor segmente largi de consumatori, comunicarea trebuie sa fie si creativa si pragmatica
![[CSR in Romania] Irina Ionescu (Coca-Cola HBC): Mediul de lucru, piata, comunitatea si mediul inconjurator sunt cele patru directii majore pe baza carora cream si dezvoltam programe de promovare a responsabilitatii sociale](https://media.iqads.ro/2015/07/zen-3506-cover-410.jpg)
[CSR in Romania] Irina Ionescu (Coca-Cola HBC): Mediul de lucru, piata, comunitatea si mediul inconjurator sunt cele patru directii majore pe baza carora cream si dezvoltam programe de promovare a responsabilitatii sociale

S-a lansat TeImplici.ro, o platforma de responsabilitate corporativa dezvoltata de Romtelecom si COSMOTE Romania
