Articole care fac referire la Director Comunicare
Succesul începe când se termină frica! Pe 18, 19 și 20 noiembrie, profesioniștii care pun România în mișcare se întâlnesc la Zilele Biz 2025
[Case Study] „Răspunde pentru Mâine” – Cum Sphera Group oferă o nouă șansă copiilor din Ferentari, iar GMP&U spune povestea mai departe
Raiffeisen Comunități continuă să susțină TOT CE NE UNEȘTE cu granturi în valoare totală de 1 milion de euro
POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii
Conferința „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainabilty and positive impact in business”: 17 lideri discută, pe 5 decembrie, despre cum arată un business responsabil și tranziția spre o organizație mai sustenabilă
Inițiativa MedLife de testare BTS din cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well a ajuns la peste 1.000 de tineri
Kaufland și Times New Roman lansează „Reciclomanii: Ghidul supraviețuitorului în jungla reciclării românești”
Teach for Romania a premiat cele 21 de organizații nonguvernamentale, beneficiare ale proiectului ,,Împreună pentru educație”
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
În prima rezidență de digital storytelling, jurnaliști și creatori de conținut scot la lumină cele mai noi ținuturi de pe Via Transilvanica, în Rucsacul cu Povestiri
Mullen semnează campania de imagine a primului Broker de Asigurare din România coordonat de fermieri
„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova
Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale
Rogalski Damaschin PR semnează conceptul Money Bistro, o platformă de educație financiară dezvoltată pentru Raiffeisen Bank
Adrenallina Sports PR & more a lansat Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport
[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației
Conferinta ”Sustainability: Shaping The Future of Brands”, locul in care isi dau intalnire cele mai sustenabile branduri





























![[Employer Branding] Surprizele Lidl, de la consumatori inspre angajati](https://media.iqads.ro/2017/05/collagelidl-cover-410.jpg)












