Articole care fac referire la FILIA
Andreea Braga: Atâta timp cât violența nu este sancționată, măcar simbolic de comunitate, agresorii vor ști că pot continua, că au câtă putere vor
Un nou spectacol de dans contemporan are premiera la CNDB pe 29 și 30 martie: „Maybe by 2301, we won't need another feminist show” aduce în prim plan realitățile de zi cu zi ale femeilor
Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită
Expoziția Una din Trei la Rezidența9, un dialog artistic deschis și empatic despre infertilitate și pierderea de sarcină
PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”
Alături de Eliza Yokina, Mircea Cărtărescu și Ștefan Câlția sau Maria Zavate și Andrea Gavriliu, Cronicari Digitali, podcastul cultural românesc, încheie sezonul nouă cu audiențe record
Principalele concluzii ale conferinței „ESG:Ro – Environmental, Social and Corporate Governance for a Sustainable Future”
PENNY România și Habitat for Humanity inaugurează Cantina BufKids pentru copiii vulnerabili din Buftea
Conferința anuală „ESG:Ro – Environmental, Social and Corporate Governance for a Sustainable Future”. 17 lideri români și internaționali prezintă noutăți și bune practici din domeniu, pe 29 mai
[Povești de bine] Andreea Rusu: Avem fete care ne scriu la 14-15 ani si stiu enorm de multe despre feminism si drepturile femeilor
L’Oréal Groupe a primit recunoaștere la nivel mondial privind practicile de DEI&I, etică și sustenabilitate
Trauma se transformă în artă și izolarea este înfruntată prin comunicare în proiectul Una din Trei - despre pierderea de sarcină și infertilitate
Proiectul Una din Trei - despre cum arta și comunicarea pot înfrunta traumele pierderii de sarcină și infertilității
PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare prin care susține proiectul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România
Echipamente și accesorii sportive în valoare de 1.62 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în prima ediție Liga Punctelor PENNY
#IubimLaFel | Un statement în industria creativă: ”Deși diferiți, cu toții iubim la fel o cauză dreaptă”
“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY
Peste 500 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret s-au înscris în Liga Punctelor PENNY
Pe 6 octombrie 2023, vorbim despre business-urile responsabile, în cadrul conferinței „Positive Business - a talk about ESG, sustainability, and positive impact in business”
PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara
L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up
PENNY și Habitat for Humanity lansează o nouă campanie de loializare pentru a finaliza cantina din cadrul Centrului Comunitar Buftea
PENNY te invită să te echipezi pentru mișcare și continuă programul „Pune o porție în plus la masă” împreună cu Organizația Salvați Copiii România
Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive
[De urmărit] Andrada Cilibiu: Există consecințe concrete în urma postărilor prin care tragem la răspundere comportamente sau discursuri misogine
Trei caravane Sănătate pentru fiecare comunitate. PENNY și Salvați Copiii sunt alături de fetele și femeile din zonele rurale defavorizate
Stand Up: L’Oréal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale. 80% dintre femei au experimentat o formă de hărțuire în spațiile publice
Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive
“Memoria Gustului de vară”, serialul video de cook & travel realizat de către PENNY cu chef Alex Petricean pentru Hanul Boieresc




















![[Noii antreprenori] Adina Foldager: Parintii s-au saturat de tipicul roz pentru fetite si blue pentru baieti, acestia apreciaza culori mai neutre si design-uri mai putin copilaroase](https://media.iqads.ro/2022/04/adina-foldager-adinish-cover-410.jpg)









