
Articole care fac referire la Huawei

![[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft](https://media.iqads.ro/2022/12/foto-ionut-2-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft

Festivalul NOVA prezintă o serie de performance-uri inedite în jurul instalației inovatoare ZiMMT 3D Sound Lab

DefCamp 2022: Numărul atacurilor ransomware a depășit în doar trei luni din 2022 dublul atacurilor din tot anul trecut, iar criminalitatea cibernetică sponsorizată politic a luat amploare pe fondul contextului geopolitic

Bright Sky RO – aplicația mobilă care sprijină victimele violenței domestice, folosită de aproape 32.000 de ori din momentul lansării până în prezent

Rogalski Damaschin Public Relations a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală

Începe festivalul NOVA: instalații interactive, performance-uri și robotul umanoid Eva se numără printre atracțiile de anul acesta

Limitless, agenția de marketing online prezentă la WebSummit Lisabona: Comportamentul consumatorilor este tot mai impredictibil, însă promovarea digitală va fi din ce în ce mai automatizată și mai precisă

Sougwen 愫君 Chung, artista și cercetătoarea de renume internațional, va deschide festivalul NOVA cu un performance-lecture spectaculos

DefCamp: Inteligența artificială, războiul cibernetic sau psihologic, provocările principale de securitate informatică pentru mediul de business din regiune. Hackerii etici vin cu soluții la DefCamp

Canopy: Pregătirile pentru Black Friday încep mai devreme, clienții acordă mai mult timp etapei de research

WishMo, aplicația care eficientizează management-ul end-to-end al campaniilor de tip consumer promo pentru branduri

OLX și ING Bank România: avertisment asupra tentativelor de fraudă pe platforme marketplace prin Horoscopul din Stele Verzi

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare
![[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator](https://media.iqads.ro/2022/03/foto-iulian-comanescu-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
![[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online](https://media.iqads.ro/2022/01/img-8835-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online

Lidl România aduce în magazine colecția de personaje Fresh Heads, prin care își propune să îi învețe pe copii cum îi ajută legumele și fructele să capete forțe proaspete pentru joacă

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

Ediția aniversară de 20 ani reconfirmă că Zilele Biz rămâne primul și cel mai puternic festival de B2B din România

Cererea de Arbidol și Arbivir pe OLX a ajuns la peste 8000 de căutări în ultimele săptămâni. Platforma interzice în mod proactiv toate anunțurile legate de medicamente

Analiză Storia.ro și Re:Rise: Cele mai răspândite mituri pe care le cred românii în legătură cu efectele unui seism, la 81 de ani de la cel mai mare cutremur din România

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN

Cum arată piața de creditare a locuințelor și interesul românilor pentru sectorul imobiliar în prima jumătate a anului 2021

Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube

Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You

Lidl România deschide porțile creativității celor mici și aduce universul Hey Clay în toate magazinele din țară

Crește interesul companiilor pentru soluții digitalizate de motivare a angajaților: În martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decât luna similară a anului trecut
