Articole care fac referire la Lacramioara Loghin
Metropolitan Life lansează seria de podcast-uri “Să vorbim despre protecție” – într-o formulă inedită, împreună cu Psiholog Dr. Raluca Anton și consultanți financiari în asigurări de viață Metropolitan Life
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
[Research Update] Lacramioara Loghin & Julien Zidaru: O noutate a fost deschiderea din ce in ce mai mare a unor companii catre partea de Design Thinking, in intelegerea mai buna a consumatorului
[UnViitorMaiBun] HoReCa Împreună, o inițiativă care demonstrează că solidaritatea în business există în România
Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton
Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird
Cand trec consumatorii de la “a vedea” la “a face”. Drumul de la engagement la loialitate, aflat la Brand Activation Strategy 2013
Studiu Exact Cercetare si Consultanta: date pentru retailerii care vor sa isi extinda serviciile in online
Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013




![[LIVE TEXT] Marketing for Women 2014: Context General, Femeile de la A la Z](https://media.iqads.ro/2014/10/10708544-950947908266477-4837515012492568419-o-cover-410.jpg)





















