Brand manageri, designeri, creativi, experți în limbaje vizuale, oameni din marketing & PR care își doresc conectarea la trenduri internaționale pentru tot ce înseamnă imperativele din marcom astăzi, sunt invitați să aplice pentru modulul de toamnă-iarnă al #TheAlternativeSchool:#FutureProofCreativity - un program intensiv de studiu, cu ghizi exceptionali, axat pe creativitate aplicată și lucrul pe brief-uri reale.
Programul debutează cu un eveniment live, pe 5 noiembrie, dedicat trendurilor internaționale în marcom, cu o extra-atenție pentru „Kindful brands”, și continuă online, de două ori pe săptămână, seara (19:00-21:00), între 10 noiembrie și 8 decembrie.
Finalitatea? O doză masivă de inspirație și informație, livrate seara, în capsule de 2 ore - format adaptat pentru programul burdușit al jucătorilor din marcom, în cel mai scurt timp posibil, dublată de o diplomă respectată în industrie și experiența Cannes Lions (20–27 iunie 2026), pentru câștigătorii competițiilor Young Lions Design, empowered by Ursus / RHA & ERA, empowered by Invizibilii.ro.
„Ca orice curator care se respectă, v-am pregătit o spectaculoasă doză-șoc de conținut relevant. Și pentru că știm că n-aveți timp de pierdut - avem capsule mici, de maximum 30 de minute/speaker, cu 3–4 intervenții pe seară × 2 seri pe săptămână, în noiembrie–decembrie, ca informația să se sedimenteze numai bine și să facă pui din ianuarie, când luăm toți anul de coadă. Avem un line-up cu niște nume care nu au nevoie de prezentare și temele sunt de o delicioasă diversitate – asta ca să rezolve orice criză de FOMO și să aducă necesara claritate, pentru măcar jumătate de an.
De la brandbuilding prin experiențe de food design – via Honey & Bunny, la urban branding & European Capital of Culture – reverențe Toni Attard, la inovație japoneză și performanță, via Gabi Crețu – SVP Sales – Ursus, AI vs. Video care-ți lasă gura apă (Gabriel Mihăilescu), la trend în animație de la savurosul Mădălin Dragnea, la binomul artă–advertising, ce merită reexplorat în cheia Iunei Șerban, la HR pentru performeri cu sănătate afectivă intactă, în interpretarea inegalabilei Corina Neagu, la combo-ul irezistibil „Design × Cultură locală × PR”, via Davor Bruketa, la marketing cu ecou în business, dincolo de limitări, cu Adi Păsărică, la Kindful Brands, abordarea noastră originală pentru branding × SDG – ne uităm la toate fațetele disciplinelor relevante pentru ecosistemul din marcom și nu lăsăm niciun colț neexplorat.
După peste 25 de ani de explorat festivaluri internaționale relevante, am pregătit un regal pentru oricine se respectă îndeajuns de mult profesional, încât să nu rateze ce e sau ce urmează a fi relevant în cultura domeniului”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool și creatoarea programului #FutureProofCreativity 2025–2026.
Uite cine vorbește
Adrian Păsărică, Alexandra Moisescu, Alexandre Duarte, Andra Constantinescu & Andreea Dîrzu, Andrey Tyukavkin, Anca Ifrim, Bob Liuzzo, Cătălina Manea, Corina Neagu, Cristiana Trifu, Daniel Enescu, Davor Bruketa, Dayana Dorce, Diana Neagu, Gabriela Crețu, Gabriel Mihăilesco, Georgiana Chitaț, Ioana Iuna Șerban, Kirsten Ludwig, Lăcrămioara Loghin, Larisa Ștefan, Teodor Bivolaru, Mădălina Sandu, Mădălin Dragnea, Manuela Mancaș, Manu Drosu, Martin Hablesreiter & Sonja Stummerer, Matei Schwarz, Miruna Potop, Octavian Gheorghe, Olga Abramescu, Rifah Qadri, Ruxandra Papuc, Serena Abi Aad, Teodora Migdalovici, Toni Attard, Vidya Manmohan, Vlad Dumitrescu sunt cei peste 30+ speakeri internaționali confirmați din Austria, Croația, Danemarca, Italia, Malta, Olanda, Pakistan, Portugalia, România, Spania, UAE, USA.
Ei vor acoperi, în pastile distilate la esență, teme de maximă actualitate pentru orice performer interesat de dinamica industriei, în toată complexitatea ei.
Topicuri beton
AI 360 / Antropologie & Comunități / Advertising remarcabil / Branding de oraș – Branding de țară - Capitala Europeană a Culturii / Branding în industria luxului / Cultură & Identitate / CSR - Kindful brands / Insights de la Cannes 2025 / Design - Grafic + Produs / Design Feeling & Design Thinking / Experiență + Branding / Retină educată - artă & advertising / Gamevertising / Gândire neurodivergentă / HR pentru performeri / “How to win” - Design de board pentru festival / Insight vs. Idee / Jurizări internaționale și secretele lor / Limbaje vizuale - animație, ilustrație, film, fotografie, shorts, video / Marketing prin lentila performerilor / 4 perspective de research / PR / Obiectivele SDG / Social Media / Strategie / Sales & Trade - un regal de informație livrată de nume iconice din creativitatea globală, dublate de voci relevante local.
De ce să participi sau să-ți trimiți echipele?
- Acces curatoriat la informații din domenii foarte diverse, conectate la marcom
- Actualizare și cultură generală a domeniului
- Apartenență la o comunitate care funcționează prin și pentru plusvaloare, din 2005
- Claritate, într-un perimetru dominat adesea de zgomot
- Diplomă respectată de angajatorii industriei, fie ei români sau străini
- Evadare confortabilă de pe pilot automat, pentru un necesar “zoom out & dive in deeper”
- Expertiză de tip learning by doing: echipele sub 30 de ani vor rezolva 3 briefuri reale - câștigătoarea, aleasă de un juriu roman+străin, se va califica pentru competiția Young Lions Design la Cannes Lions 2026 - o experiență în valoare de peste 6000 de E, pe care cele 20 de generații anterioare o califică drept neprețuită
- 3 alte experiențe (RHA / ERA) cu destinație o săptămână la Cannes Lions pentru creativii sub 25 de ani
Costuri:
Pentru participanții 30+ (doar acces la modulul #FutureProofCreativity, fără prezență la Cannes):
- 1.500 € + TVA / echipă de două persoane
- 800 € + TVA / individual
Pentru tineri și foarte tineri:
#FutureProofCreativity + acces la cele trei briefuri pentru competiția locală Young Lions, cu destinație Cannes (pentru cei care nu sunt interesați de burse):
- 1.000 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 de ani)
- 500 € + TVA / individual (sub 30 de ani)
- 800 € + TVA / echipă de două persoane (sub 25 de ani)
- 400 € + TVA / individual (sub 25 de ani)
Acces exclusiv la cele trei briefuri pentru competiția locală Young Lions (fără specializarea #FutureProofCreativity):
- 500 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 de ani)
Pașii de aplicație sunt: e-mail cu intenția de a participa, link către portofoliu, dovada plății fee-ului de participare, rezolvarea briefurilor în deadline-urile publicate, evaluare, clasament.
20 de burse pentru echipele aspirante la Young Lions (sub 30 de ani)
Ursus Breweries, susținătorul competiției locale Young Lions 2026, oferă 20 de burse pentru cei mai talentați tineri sub 30 de ani pentru modulul #FutureProofCreativity - aplicanții trebuie să propună o campanie promoțională cu premii care să motiveze atât consumatorii, cât și micii comercianți să folosească și să returneze sticla RGB de 0,5L (recipient de sticlă returnabilă), îmbunătățindu-le, în proces, experiența și viața. Designul, social media și PR-ul sunt disciplinele care susțin campania promoțională.
Aici brieful complet, cu deadline 27 octombrie, 10 AM.
„După o primă experiență efervescentă la ediția din 2025, când am avut ocazia să vedem cât de surprinzătoare este Generația Z în abordarea creativității aplicate pe briefuri reale, consolidăm colaborarea cu #TheAlternativeSchool pentru cea de-a 21-a ediție prin lansarea unui nou brief cu o misiune socială, integrat într-o campanie care încurajează reciclarea sustenabilă; Prin sprijinirea modulului #FutureProofCreativity, cu speakeri români și internaționali care abordează atât de complexele fațete ale industriei noastre, contribuim la formarea unei noi generații de comunicatori capabili să navigheze natural în lumea VUCA; Și, pentru că ne plac ierarhiile valorice, susținem o nouă echipă Young Lions pregătită să reprezinte România la Cannes Lions 2026, în categoria Design. Avem multe de construit și descoperit”, a declarat Gabriela Crețu, VP Sales la Ursus Breweries.
30 de burse pentru talentații sub 25, via INVIZIBILII.RO
INVIZIBILII.RO, susținătorul competițiilor RHA / ERA 2026, oferă 30 de burse pentru cei mai talentați tineri vulnerabili sub 25 de ani, continuând parteneriatul cu #TheAlternative School, din 2024 și 2025.
Tema - un video de 2 minute care răspunde la: “ Viața mea e un film, acesta e trailerul” .
Pentru cei care au nevoie de ghidaj, ambasadori ai creativității selectați special de #TheAlternativeSchool oferă mentorat live și sunt activi săptămânal pe Insta - exact pentru asta.
Adi Păsărică, Serj Zărnescu, Gia Energia, Iulia Verzan au fost deja în priză, urmează alte nume relevante, Remus Grecu, Teona Toderel sau Serena Abi Aad, regizoare cu experiența juriului la Cannes Lions / Film și speaker în sezonul 2025-2026.
Pe 18 septembrie, de la 15:30, un webinar pe Zoom cu Teodora Migdalovici, fondatoarea școlii, oferă toate informațiile și răspunde la orice întrebare legată de program.
Aplicația se trimite către Andra Serea, Communication Architect la [email protected] | grup WhatsApp: chat.whatsapp.com/BDj5AY7YZi50gGGTH5oqip.
Deadline: 27 octombrie, 10 AM
Date importante - FutureProofCreativity & competiții
- 5 noiembrie: Eveniment live TheFutureOfCreativity / Kindful Brands
- 10 noiembrie - 8 decembrie: cursuri (lunea & miercurea, 19:00–21:00, pe Zoom)
- 10 noiembrie: anunțarea primelor 2 briefuri de modul (cu feedback)
- 9 decembrie: anunțarea briefului de 24h
- 10-17 decembrie: jurizare pentru cele 3 briefuri de Young Lions
- 20 decembrie - 7 ianuarie: lucru individual la rafinarea filmului de 2 minute, la care pot primi feedback pentru rafinare, pe toata durata modulului #FutureProofCreativity
- 8 ianuarie: deadline final pentru video “My life is a movie. Here’s the trailer”
- 15 ianuarie: anunțarea finaliștilor competiției de filme:
- 1 câștigător reprezintă România la Roger Hatchuel Academy / Cannes Lions
- 2 participă la experiențele întregului festival
- 20-26 iunie: 5 remarcabili studiaza si intra in competitiile dedicate, la Cannes Lions
Pentru a fi la curent cu toate noutățile legate de #FutureProofCreativity și celelalte competiții asociate, dar și cu noile programe pregătite în laboratoarele Creative MBA-ului de la #TheAlternativeSchool (vezi YoungLady, empowered by Ursus, recommended by RSM) fii cu ochii pe paginile de social media ale #TheAlternativeschool și pe thealternativeschool.com






























