Articole care fac referire la Path
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Path
Golin lansează CONFLUENȚE – o platformă prin care agenția și influencerii dezvoltă împreună mesaje și formate care promit rezultate brandurilor
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
Generația care nu vorbește despre sex: peste 60% dintre tinerii români evită sau nu au vorbit niciodată despre BTS
Media Fact Book 2025: Venituri nete totale de 847 milioane de euro, estimate pentru sfârșitul acestui an, pentru piața de media din România
„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă
Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
Colliers: Clădirile verzi, dinamismul și perspectivele promițătoare poziționează România în topul piețelor de birouri din Europa Centrală și de Est
“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor
Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România
Calea stoică spre bogăție. Înțelepciune antică pentru o prosperitate durabilă - Darius Foroux | Editura Publica, 2024
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri
Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
Studiu MedLife: 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală
Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an
Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
Tudor Cosăceanu, vicepreşedinte UiPath România și Moldova, speaker la Fuckup Nights Bucharest: „Nu trebuie să îți fie frică să îți exprimi ideile, chiar dacă poți fi concediat pentru asta”
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România






















![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)











