Golin este singura agenție din România premiată cu două trofee de aur la Golden Drum 2025

Golin este singura agenție din România premiată cu două trofee de aur la Golden Drum 2025

Golin România a câștigat în total trei trofee, două de aur și unul de bronz, la Golden Drum International Festival of Creativity, alături de Organizația Salvați Copiii România pentru campania „Camera cea mai mică”, astfel:

  1. Golden Drum la secțiunea Omni-Channel Drum, categoria Creative Use of Media,
  2. Golden Drum la secțiunea Creative Media Excellence Drum, categoria Non-Profit/Charity, NGO și
  3. Bronze Drum la secțiunea Creative Media Excellence Drum, categoria Use of Low/Small Budget.

Premiile au fost acordate în cadrul galei de premiere din Portorož, Slovenia, din 14 octombrie 2025.

„Camera cea mai mică vorbește despre începuturile fragile ale vieții și despre cât de mult poate conta solidaritatea. Această campanie transformă un spațiu de doar 0,2 metri pătrați într-un simbol al speranței, iar faptul că mesajul a fost recunoscut internațional ne motivează să continuăm misiunea noastră de a reduce rata mortalității infantile prin dotarea maternităților cu incubatoare și aparatură de specialitate”, a spus Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv, Organizația Salvații Copiii România.

Campania „Camera cea mai mică” aduce în prim-plan realitatea copiilor născuți prematur și importanța echipamentelor medicale esențiale în secțiile de terapie intensivă neonatală. Într-o țară cu una dintre cele mai ridicate rate ale mortalității infantile din Uniunea Europeană, inițiativa a transformat un incubator real, de doar 0.2 metri pătrați, într-o cameră de copii la scară miniaturală, complet mobilată și decorată, expusă pe site-uri de imobiliare sau în viața reală, la evenimente. În acest fel, oamenii au putut interacționa pentru prima dată cu spațiul vital care le oferă copiilor prematuri o șansă la viață.

„Dacă bucuria ar avea o unitate de măsură, bucuria noastră ar măsura 0,2 metri pătrați. Cât măsoară Camera cea mai Mică.  Ne bucură enorm că am reușit să spunem povestea prematurilor din România astfel încât să primească de 3 ori recunoașterea juriului de la Golden Drum!”, a spus Ioana Munteanu, Creative Director, Golin România.

Cu această recunoaștere internațională, Golin își consolidează poziția de lider în industrie, demonstrând că ideile care pornesc din empatie pot schimba nu doar percepții, ci și vieți, atunci când comunicarea este făcută cu scop, curaj și responsabilitate.

Credits:

Salvați Copiii România: Gabriela Alexandrescu, Mihaela Spiridon, Ștefania Mircea.
Golin România: Ioana Munteanu, Andrei Popa, Ruxandra Simion, Sabina Iancu, Cristina Stroiu, Lucian Cernat, Adrian Anghel, Iulia Ghiță.
Producție: Greenmind, Manole Sava, Ștefan Anger, Vlad Solomon.
3D: Alin Sîrbu.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions. 

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related