[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs

[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs

Dincolo de cifre și de obiective de marketing, cel mai important e să observi oamenii, să le înțelegi nevoile reale. Pentru că asta definește un brand puternic, crede Alexandru Milea: consistență, relevanță și emoție. 

Alexandru Milea a absolvit facultatea de Management & Marketing în cadrul Universității Româno-Americane din Bucureșți, e pasionat de familie, marketing, baschet, snowboarding și cafea :) De menționat că este instructor de snowboard acreditat și Co-fondator bistro Hello40 coffee- food – good mood. A trecut prin departamentele de marketing de la Borsec, Brico Depot sau Orkla Foods, iar în prezent este Head of digital marketing la Ringier România.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related