Articole care fac referire la Start in PR
[Start in PR] Cristina Stroiu: Am început să fac PR când deja marketingul se făcea prin influenceri și asta e normalitatea mea
[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții
[Start in PR] Cristiana Sabrina Aldea: Mi-a luat ceva să înțeleg ce este de fapt PR-ul și, mai ales, să răspund la veșnica întrebare “și tu cu ce te ocupi?!”
[Start in PR] Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat și concentrat pe comunicarea internă
[Start in PR] Ana-Maria Grigore: Consumatorul este in definitiv un partener cu drepturi egale pentru care este recomandat sa venim cu modele de povesti autentice
[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat
[Start in PR] Catalina Ciobanu: Cred că prin argumente pertinente, cu siguranță PR-ul poate schimba mentalități
[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg
[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei


![[Start in PR] Sabina Gealatu: Partea ”glam” într-adevăr există, dar nu e nici pe departe cea mai importantă](https://media.iqads.ro/2020/10/gcc3405-cover-410.jpg)
![[Start in PR] Irina Botezatu: Îmi doresc să aduc o schimbare în bine în țara mea, să găsesc soluții la probleme care par uitate de autorități](https://media.iqads.ro/2020/10/irina-bo-cover-410.jpg)









