[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat

[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat

Spune ce vrei despre cei din generația Z, dar nu poți spune că TV-ul e device-ul lor preferat. Cel puțin nu, dacă nu folosesc funcția smart. Însă Mihaela Pătrașcu de la Image PR e din generatia Z și apreciază timpul petrecut în fața televizorului. Se uită inclusiv la reclame și se întreabă cine le-a făcut, care a fost brieful și ce buget au avut. Iar despre generația ei crede că:

”Suntem o generație cu oameni foarte diferiți între ei. Încercăm să facem o schimbare, dar pentru că suntem atât de diferiți... nu știm exact care ar trebui să fie schimbarea.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related