[Start in PR] Mihnea Pana: Fiind cel mai tânăr din agenție, cred că am putut să vin cu „insightul consumatorului”

[Start in PR] Mihnea Pana: Fiind cel mai tânăr din agenție, cred că am putut să vin cu „insightul consumatorului”

Nu există extra research, există doar prea puțină informație, spune Mihnea Pana, Communication Executive la Rogalski Damaschin Public Relations. Își împarte timpul între agenție și facultate pentru că de boardgames cu prietenii nu prea mai poate fi vorba în pandemie. Dar o cafea bună și o carte funcționează la fel de bine.

”Work-from-home a fost o provocare la început, dar odată ce prinzi ritmul, e ok. PR-ul, ca toate industriile a trebuit să se adapteze, s-a schimbat paradigma, iar acest lucru l-a făcut și mai interesant, mesajele au trebuit să se ducă mai eficient ca niciodată.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related