[Start in PR] Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat și concentrat pe comunicarea internă

[Start in PR] Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat și concentrat pe comunicarea internă

Mai stiti ce era ala un birou? Era locul in care mergeam sa ne facem o cafea si un plan. Era locul in care nicio zi nu semana cu alta. Si din care niciodata nu plecam asa cum veneam, eram mai impliniti. Si mai obositi. Dar ne placea atat de tare, incat urmatoarea zi faceam la fel. Ioana Oprescu de la Public Advisors, e doar unul dintre oamenii de comunicare, ce duc dorul atmosferei de birou. Noi am discutat cu ea despre cum a intrat in industrie, ce asteptari a avut si ce crede despre generatia ei: 

”Am avut norocul să ne naștem în cea mai liniștită și plină de oportunități perioadă din toată istoria României. Putem studia și învăța orice, când vrem, unde vrem, suntem creativi, dornici de cunoaștere și, cu puțină încredere, cred că putem obține lucruri importante în viață.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related