[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg

[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg

PR-ul te ajuta sa vezi binele colectiv. E o motivatie suficient de puternica pentru Ioana Vlasceanu, care prin natura jobului se raporteaza mereu la public. Este specialist in PR medical la IMAGE PR, iar in prealabil a fost reporter de televiziune. De fapt, acum se ocupa tot de informarea unor audiente, dar are sansa sa contribuie si la schimbarea unor mentalitati. Asta daca vorbim de campanii pe termen lung. 

”Datoria mea de consultant este să propun cea mai bună soluție de comunicare, să aduc argumente care să demonstreze validitatea ei, însă sunt și momente când clientul își asumă o altă direcție.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related