Articole care fac referire la Teads
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Teads
McDonald’s și OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creșteri semnificative pe toți indicatorii măsurați
Fuziunea dintre Outbrain și Teads a fost finalizată. Noua companie redefinește performanța în Open Web printr-o platformă omnichannel axată pe rezultate
Tech Themes 2025: Cinci teme esențiale ale tehnologiei în 2025. Teads prezintă tendințele ce pot sa redefinească strategiile de media și marketing anul acesta
Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Category Leaders Outbrain and Teads to Merge to Create an Independent End-to-End Advertising Platform for the Open Internet
Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România
Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenție pentru reclame decât rețelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfășurat de compania Haleon în Europa Centrală și de Est
IQ DIGITAL Summit CRAIOVA | Speakeri globali și lideri din tehnologie, pe scena Teatrului Național “Marin Sorescu” - în 28 martie. Iată cum poți participa
Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale, prin integrarea cu Scope3
Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul Kenvue, în Polonia
Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop
Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI
Start Înscrierilor la IAB MIXX Awards 2023. ”Mama ta știe cu ce te ocupi?” Ediția a XII-a aduce 3 noi categorii de premii
Teads și Lumen anunță rezultatele celei mai mari meta-analize a legăturii dintre metricii de atenție și brand lift
Revoluția sunetului: advertising digital cu comandă vocală de la Teads, powered by YOXO și Data Revolt
Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%
Evenimentul de marketing al anului, cu peste 60 de vorbitori influenți din Romania și din străinătate
Teads lansează programul de certificare Teads Ad Manager pentru agențiile din România. Publicis Groupe România, primul partener care și-a certificat echipele de digital advertising
Campaniile de publicitate premiate în România sunt așteptate la festivalul IAB MIXX Awards Europe. Tarif Early-bird pentru înscrieri până pe 10 martie
Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
Studiu Teads: 26% dintre români vor profita de reducerile de Black Friday și Cyber Monday de anul acesta
Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”



































