Articole care au sursa Teads
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Teads
Fuziunea dintre Outbrain și Teads a fost finalizată. Noua companie redefinește performanța în Open Web printr-o platformă omnichannel axată pe rezultate
Tech Themes 2025: Cinci teme esențiale ale tehnologiei în 2025. Teads prezintă tendințele ce pot sa redefinească strategiile de media și marketing anul acesta
Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV
Category Leaders Outbrain and Teads to Merge to Create an Independent End-to-End Advertising Platform for the Open Internet
Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România
Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenție pentru reclame decât rețelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfășurat de compania Haleon în Europa Centrală și de Est
Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale, prin integrarea cu Scope3
Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul Kenvue, în Polonia
Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI
Teads și Lumen anunță rezultatele celei mai mari meta-analize a legăturii dintre metricii de atenție și brand lift
Teads lansează programul de certificare Teads Ad Manager pentru agențiile din România. Publicis Groupe România, primul partener care și-a certificat echipele de digital advertising
Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic
Studiu Teads: 26% dintre români vor profita de reducerile de Black Friday și Cyber Monday de anul acesta
O nouă cercetare realizată de Teads și Havas Media Group arată că reclamele plasate în publicații online de calitate, relevante pentru cititori beneficiază de atenție sporită
Studiu privind intenția de cumpărare a smartphone-urilor: 78% dintre utilizatorii globali și-ar schimba marca de telefon






















