Teads și LG Ad Solutions anunță extinderea parteneriatul exclusiv în Europa Centrală și de Est

Teads și LG Ad Solutions anunță extinderea parteneriatul exclusiv în Europa Centrală și de Est

Teads, platforma globală de media, și LG Ad Solutions, lider global în publicitatea livrată pe Connected TVs (CTV) și cross-screen, au anunțat extinderea parteneriatului lor exclusiv în principalele piețe din Europa Centrală și de Est (CEE): Polonia, România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia și Bulgaria.

Parteneriatul valorifică tehnologia avansată LG Ad Solutions și expertiza Teads în campanii omnichannel pentru a permite advertiserilor să ajungă la audiențe premium pe televizoarele LG Smart TV într-o regiune mai extinsă. Brandurile pot să livreze campanii CTV captivante și eficiente în medii de înaltă calitate și sigure pentru branduri, atingând o parte semnificativă a pieței din Europa Centrală și de Est.

„Pe măsură ce televizoarele smart devin elementul central al gospodăriilor conectate la nivel global, extinderea parteneriatului nostru exclusiv cu Teads în Europa Centrală și de Est oferă brandurilor oportunitatea de a construi conexiuni mai profunde cu consumatorii din aceste piețe cheie,” a declarat Ed Wale, VP International la LG Ad Solutions. „Prin combinarea tehnologiei direct-to-glass a LG Ad Solutions cu expertiza omnichannel a Teads, acest parteneriat permite advertiserilor să se adreseze audiențelor cu precizie și impact, pe cel mai mare ecran din casă.”

Această colaborare le oferă advertiserilor acces la formatele native de impact ale LG Ad Solutions pentru CTV, precum LG Home Screen, permițându-le să ajungă la o audiență relevantă, cu vizibilitate ridicată și atenție sporită. Platforma omnichannel integrată a Teads, soluțiile creative inovatoare și instrumentele de măsurare complete asigură rezultate optime pentru branduri, oferind totodată insight-uri personalizate prin intermediul parteneriatelor Teads cu lideri de încredere în domeniul măsurării rezultatelor media.

„Teads a fost un partener valoros, ajutându-ne să accesăm inventar premium, inclusiv formate inovatoare, precum poziții native CTV pe ecranele principale ale televizoarelor premium conectate la internet” a declarat Ramona Voicu, Head of Media HEINEKEN România. „ Acest lucru ne-a permis să ne extindem eficient Reach-ul, incluzand noi audiențe și îmbunătățind în același timp performanța generală a campaniilor noastre omnichannel.”

„Suntem încântați să extindem parteneriatul nostru de succes cu LG Ad Solutions în aceste piețe cheie din Europa Centrală și de Est,” a declarat Mihai Bostinaru, MD CEE la Teads. „Această extindere le oferă advertiserilor acces fără precedent la inventar premium de CTV și posibilități avansate de targetare, permițându-le să se conecteze cu audiențele într-un mod semnificativ și de impact.”

Teads operează o platformă omnichannel de top, bazată pe cloud, care permite publicitatea digitală programatică în cadrul unui ecosistem global de media digitală de calitate. Ca soluție end-to-end, platforma modulară Teads le permite partenerilor să valorifice tehnologii pentru partea de cumpărare, vânzare, creativitate, date și optimizare bazată pe AI.

Pentru advertiseri și agențiile lor, Teads oferă un punct unic de acces pentru a achiziționa inventarul multor dintre cei mai buni editori și furnizori de conținut din lume. Prin parteneriate media exclusive la nivel global, Teads le permite advertiserilor și agențiilor să ajungă la miliarde de utilizatori unici lunar, în medii sigure și responsabile pentru branduri, îmbunătățind în același timp eficiența campaniilor publicitare.

Teads colaborează cu cei mai importanți marketeri, agenții și editori, având o echipă de peste 1.200 de oameni în 50 de birouri din mai mult de 30 de țări.

LG Ad Solutions este un lider global în publicitatea CTV și cross-screen, ajutând brandurile să obțină acoperire unică, cu reach neduplicat, la o frecvență optimă, într-un peisaj fragmentat de streaming TV. Profitând de experiența de lungă durată a LG în livrarea de Smart TVs de top către consumatori din întreaga lume, LG Ad Solutions combină date mari despre audiențele TV și Video AI pentru a conecta brandurile cu audiențele pe toate ecranele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related