Francezii de la Cava d'Oro sunt publicitarii de online ai celor de la FourHooks

Francezii de la Cava d'Oro sunt publicitarii de online ai celor de la FourHooks

Agentia de digital FourHooks este ultima agentie participanta in concursul de parodiat reclame cu ajutorul functiilor LG Pentouch TV, un televizor 3D inovator cu touch screen. Creativii au ales sa parodieze tocmai domeniul in care lucreaza: industria de online din momentul actual. Ei si-au facut propria varianta a reclamei „Francezii” a brandului Cava d’Oro. Aceasta poate fi votata pana duminica, 11 decembrie, la ora 20, prin like la clipul de pe profilul de Facebook IQads.

Echipa de creatie a spoofului a fost formata din Irina Achim (Copywriter), Gruia Dragomir (Copywriter) si Mihaela Barsan (Managing Director). Cei trei au declarat ca s-au distrat foarte tare la filmari. Ca dovada, puteti vedea si clipurile de making of (1 si 2).

Dupa incheierea perioadei de vot, agentia de publicitate care a creat spooful cu cele mai multe like-uri pe Facebook va fi declarata castigatoare si va primi ca premiu televizorul LG Pentouch testat. Anuntarea castigatorilor va fi facuta pe 12 decembrie.

Pana acum, cei de la Eventures au strans 250 de like-uri cu spooful lor, creativii de la Cohn&Jansen JWT – 115 like-uri iar MRM Worlwide – 22 de like-uri.

Acest proiect a fost dezvoltat de Kinecto pentru LG Romania si este sustinut de IQads.

Mai multe detalii despre competitie gasiti aici. Povestile celor trei creatii inscrise pana acum in concurs (MRM Worldwide, Cohn&Jansen JWT si Eventures) le puteti citi si pe ele pe IQads.

Despre LG Pentouch TV

LG Pentouch TV este un televizor 3D inovator, cu touch screen. Prin intermediul creionului Magic Touch Pen, aveti acces la Sketchbook-ul interactiv, iar, prin optiunea MyOffice, puteti pregati prezentari impresionante. Televizorul converteste din 2D in 3D orice imagini, chiar si pe cele create cu ajutorul pentouch-ului, iar ele pot fi salvate si vizionate ulterior in Galerie sau pot fi printate direct de pe televizor. LG Pentouch TV preia multe din functiile unui calculator, oferind posibilitatea de a naviga pe Internet sau de a edita fotografii direct pe televizor, cu ajutorul Magic Touch Pen.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related