Graeme Douglas: Promotiile creeaza dependenta ca drogurile

Acesta a fost semnalul de alarma tras de Graeme Douglas (Senior Planner Wieden+Kennedy) joi, 9 iulie 2009. Cei doi planneri de la Wieden+Kennedy: Graeme Douglas si Paul Colman au tinut o prezentare joi si un workshop vineri, in cadrul evenimentului "Promotiile acum. Ce functioneaza si ce nu?", primul din SMARK KnowHow Series. Ei ne-au dat cateva declaratii pentru rubrica "Hot Spot" a emisiunii AdCouture numarul 40.

Riscurile excesului de promotii este ca "iti distorsonieaza perceptia asupra realitatii", a mai adaugat Graeme Douglas. Pe de alta parte, merita atentia noastra si partea atractiva a promotiilor, a tinut sa echilibreze balanta Paul Colman: "inainte nu era popular sa iei cupoane si sa participi la promotii, acum a devenit un fenomen interesant, la moda".

Totusi, cei doi cad de acord cand vine vorba de ideea ca "valoarea brandului este o resursa finita" si este amenintare pentru brand sa tot extragi din valoarea brandului, atunci cand demarezi promotii agresive.

Puteti urmari integral declaratiile celor doi aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related