Reglari de conturi pe piata publicitatii prin afilierea GMP la Ashley

Dupa tratative cu cinci agentii de publicitate, Ashley WorldGroup s-a oprit la cea mai nonconformista dintre acestea, respectiv GMP, care a devenit GMP/Ashley Bucharest. Ashley este un grup integrat de servicii publicitare care activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud-Est.

Makis Seriatos, presedintele Ashley, ne-a declarat ca grupul pe care il conduce a fost infiintat in urma cu 15 ani la Atena, ca o alternativa la multinationalele de peste Ocean, pe care, cu mici exceptii, le considera nefunctionale in aceasta parte a Europei. Piata de publicitate din regiune este diferita, avand nevoi specifice, iar acestea trebuie intelese pentru a oferi clientilor cele mai bune solutii, a mai spus Seriatos.
La alegerea partenerului din Romania au cantarit mult filozofia si creativitatea GMP, a spus presedintele Ashley. In urma afilierii, GMP va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului. Deocamdata, singurul client declarat este CosmOTE, care se va lansa curand pe piata romaneasca. Insa, pe langa CosmOTE, in portofoliul de clienti ai grupului se numara companii mari precum Microsoft, Nokia, Puma, Panasonic, Singer, Citroën, iar printre cele mai importante proiecte Jocurile Olimpice 2004, unde a fost coorganizator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related