142 de inscrieri la Cannes Creative Effectiveness Lions

Cannes Creative Effectiveness Lions, noul premiu din cadrul festivalului international de creativitate Cannes Lions, a atras 142 de inscrieri, anunta Warc.

Noua categorie recunoaste campaniile care au oferit un R.O.I. masurabil si semnificativ, fara a ignora insa creativitatea. Astfel, in competitia pentru premiile Cannes Creative Effectiveness Lions au putut fi inscrise doar campaniile care au fost pe lista scurta sau pe cea a castigatorilor la Cannes Lions 2010. Taxa de participare in competitie a fost de 1.185 EUR/inscriere.
“Prin introducerea Creative Effectiveness Lions, Cannes Lions isi propune sa stabileasca o corelatie directa intre creativitate si eficienta. Festivalul a fost si va ramane un festival al creativitatii insa, acum mai mult decat oricand, ROI-ul este de interes maxim pentru client si este important sa recunoastem si sa recompensam asta, fara a pierde insa esenta Cannes Lions”, se precizeaza pe site-ul premiilor Cannes Lions.
Campaniile inscrise la noua categorie sunt din Statele Unite (27 de inscrieri), Regatul Unit, Germania, Australia, Brazilia, India, Africa de Sud, China, Argentina, Franta, Japonia, Mexic, Spania si Tailanda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related