[Cannes Lions #62] Dana Pascu: Am observat ca agentiile investesc in oameni trimisi la Cannes doar daca au deja lucrari inscrise. Participarea e privita ca un soi de rasplata si nu ca o misiune

[Cannes Lions #62] Dana Pascu: Am observat ca agentiile investesc in oameni trimisi la Cannes doar daca au deja lucrari inscrise. Participarea e privita ca un soi de rasplata si nu ca o misiune

Dupa ce-am citit impresiile Danei Pascu (Sr. Strategic Planner, GMP Advertising) despre Cannes Lions 2015, aproape ca simt ca am fost acolo. Ma rog, sunt dezgolita la capitolul invataminte acumulate, desi ea povesteste cate ceva si despre doua workshop-uri care i-au placut cel mai mult.

Din textul ei, se vad razele de soare care mangaie Cannes-ul si publicitarii aflati acolo. Dar se remarca si laturile mai putin luminoase ale evenimentului: plafonarea de printre randuri, dramul de superficialitate din unele  "sedinte" de networking, numarul mare de inscrieri si investitiile financiare din spatele acestora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related