Auto-promo de agentie de branding: un newsletter saptamanal, cu o selectie de stiri si opinii relevante

Interviu cu Stefan Liute (Strategy Director, Grapefruit)

IQads: A fost newsletterul TWW (The Weekly Wire) gandit ca o actiune de promovare a agentiei?

Stefan Liute: Da, dar ca o actiune de promovare pe termen lung, la nivel global. Grapefruit e singura agentie de branding din Romania care a lucrat de la infiintare (din 1999) si pentru o clientela internationala si de aceea TWW are acoperirea si cititorii pe care ii are (majoritatea straini).

IQads: Daca ar fi sa compari un blog de specialitate cu un newsletter – care e mai eficient ca instrument de promovare a unei agentii? Blogul necesita mai mult timp, dar pune mai bine in evidenta cunostintele autorului. Pe de alta parte, newsletterul, daca e intocmit bine, genereaza o baza de date serioasa de clienti, asa cum e a voastra (1300 de marketeri in 10 ani). Care dintre ele e mai eficient pentru o agentie?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related