Au fost premiate cele mai bune 3 scurtmetraje din competitia Bergenbier la Brand Film Festival, prezentata in proiectiile din 6 orase

Dupa 3 luni de competitie, voturi din partea a 2 jurii, 27 de scurtmetraje originale inscrise si o lupta stransa intre cele 10 creatii finaliste, au fost premiate cele 3 filme castigatoare ale competitiei de scurtmetraj Bergenbier din cadrul Brand Film Festival, festivalul de scurtmetraje de brand create de consumatori. Filmele castigatoare vor fi premiate cu 4.500 de euro si vor fi prezentate in cadrul proiectiilor festivalului, din Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Timisoara si Brasov, intre 27 si 29 septembrie.

Castigatorul competitiei, cel mai bun instrument de celebrare a masculinitatii in film, a fost declarat scurtmetrajul "Randuieli barbatesti", realizat de Corneliu Radu. Filmul parodiaza masculul modern si decazut si elogiaza Barbatul clasic. Autorul scurtmetrajului va fi premiat cu 2.000 de euro pentru efortul sau de a surprinde trasaturile definitorii ale barbatului.

"Blend" este creatia de pe locul 2, realizata de Emilian Craciun si Claudiu Puscau. Filmul prezinta o zi din viata unui barman, surprinzand astfel blendul perfect de adrenalina, forta, romantism, atractie si dragoste.
Pe locul 3 se afla scurtmetrajul “Ii spunem optimism”, de Petre Popescu si Andrei Toader. Filmul ne prezinta intr-un mod ironic barbatul cu perceptie selectiva cronica: aude doar ce ii convine.

Lucrarile din competitie au fost evaluate de 2 jurii: profesionisti din domeniul comunicarii si ai filmului (60% din nota finala) si publicul larg, care a votat online (40% din nota finala). Juriul profesionistilor a fost format din Titus Muntean (regizor), Codin Caradimu (Creative Director, CAP), Tiberiu Mercurian (Marketing Manager, Bergenbier) si Marin Preda (Sales Manager, IQads).

Organizata de IQads, cu sprijinul Bergenbier, competitia a provocat realizatorii romani de film (fie ei profesionisti, studenti sau amatori) sa creeze scurtmetraje de celebrare a masculinitatii, prin prezentarea a ceea ce ii defineste pe barbati. Competitia s-a desfasurat in cadrul platformei de creatie The Creator by IQads, iar toate lucrarile finaliste pot fi vazute aici.

Cele mai bune lucrari vor fi prezentate in cadrul proiectiilor BFF din perioada 27 – 29 septembrie, din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara. Ziua Bergenbier va avea loc pe 27 septembrie, cand vor fi prezentate proiectiile scurtmetrajelor castigatoare si cele mai bune reclame care vorbesc de spiritul masculin, din toata lumea.

Detalii despre locurile de desfasurare, program si scurtmetraje sunt disponibile pe www.BFFestival.ro.

Despre IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.



Companii

Sectiune



Related