Investitiile in industria de publicitate sunt in crestere, conform unor previziuni Zenith Optimedia

ZenithOptimedia a realizat o rectificare a previziunilor cu privire la dezvoltarea pietei globale din 2011 pe care le-au facut publice in iulie 2011, informeaza un comunicat emis de agentie. Rectificarile vin ca urmare a schimbarilor majore din pietele financiare: intrarea in declin dupa iulie 2011, socurile bursei de valori.

Ca urmare a ritmului lent de redresare economica combinat cu cresterea temerilor provocate de dubla recesiune, cativa advertiseri si-au ajustat bugetele planificate pentru sfarsitul lui 2011. La momentul de fata, consumul de media din 2011 este preconizat la 466 miliarde de dolari, fata de 450 de miliarde in 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related