Obiceiul romanilor de a lasa lucrurile neterminate, in noul spot ROM Autentic

Obiceiul romanilor de a lasa lucrurile neterminate, in noul spot ROM Autentic

[UPDATE] Continuand legatura dintre brand si romani, McCann Erickson a lansat astazi un nou spot pentru ciocolata ROM Autentic. Noul concept creativ continua platforma de comunicare existenta, exploatand acum practica de a incepe lucrurile si a le lasa neterminate si aduce cu sine si comunicarea unui beneficiu al produsului care nu a mai fost exploatat pana acum in executiile ROM – acela de energie. In afara de spot, campania mai cuprinde executii online si outdoor si se desfasoara in perioada 6 aprilie - 17 mai 2012.

Spotul prezinta mai multi protagonisti de varste si statute sociale diferite care incep diverse lucruri pe care le lasa neterminate – o trecere de pietoni care este vopsita doar pe jumatate, o sesiune de "tras de fiare" intrerupta si o prezentare a carei autoare ajunge repede pe Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Catalin Lascu
acum 12 ani
adanc spot, adanca pozitionare, adanca diferentiere !

spotul are chiar un avantaj clar: la nevoie se poate refolosi, inlocuind ciocolata ROM cu orice alt produs al carui consum iti da cat de cat un zvac, de la Viagra la ardei iute...sau un sut bine plasat!

Doru Soltuz
acum 12 ani
..nu vreau sa fiu carcotas, dar....prea seamana ideea cu cea de la Snickers, zic si eu...


Branded


Related