
Articole care fac referire la Catalin Dobre


Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%

Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”

McCann Worldgroup Romania îi promovează pe Ionela Buta și Cătălin Dobre în poziția de Co-CEO ai companiei

Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, McCann PR & McCann Bucharest premiați cu SILVER la Cannes Lions 2019

Un roman in top 13 cei mai apreciati Global Creative Leaders ale caror idei redefinesc industria publicitara

Internet vs. Rezidențiat – REGINA MARIA a testat Internetul ca pe un doctor, într-un efort de conștientizare a riscurilor autodiagnosticării online
![Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte](https://media.iqads.ro/2019/01/collagepikocreative-cover-410.jpg)
Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte
![[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație](https://media.iqads.ro/2018/11/img-8245-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație

KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel
![[Vizitatori de România] Sosa Jonay: Cred că oamenii sunt destul de direcți când vorbesc cu tine, „zero bullshit”](https://media.iqads.ro/2018/03/29177649-10155170921616759-6948221813126070272-o-cover-410.jpg)
[Vizitatori de România] Sosa Jonay: Cred că oamenii sunt destul de direcți când vorbesc cu tine, „zero bullshit”

Catalin Dobre (McCann Romania) trage linie dupa 2017: "Cat despre noi, oamenii care deja lucram in industrie, as recomanda sa ne lepadam de fantomele trecutului"

Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”
