ABSOLUT BLANK & BEYOND: dezvaluirea sticlei ABSOLUT MULTIART

ABSOLUT BLANK & BEYOND: dezvaluirea sticlei ABSOLUT MULTIART

Timp de un an, sticla iconica de ABSOLUT VODKA a fost sursa de inspiratie si plansa alba pentru exprimarea creativitatii a 17 artisti romani in campania ABSOLUT BLANK. Lansata in cadrul unei petreceri sub conceptul "Work in progress", initiativa ABSOLUT a cuprins o serie de evenimente la care artistii au creat live, sub privirile publicului, lucrari inspirate de tema "IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK". Dezvaluirea obiectului de arta colectiva a avut loc aseara, la Academia Romana, locul in care vedeam pentru prima oara sticla de 8 metri oferita ca panza alba pentru creatori. Experienta ABSOLUT BLANK & BEYOND a marcat astfel incheierea campaniei ABSOLUT BLANK si trecerea spre o noua etapa a creativitatii inspirate de ABSOLUT.

O bucata de panza care invelea sticla nu a lasat sa se intrevada nimic pana in momentul in care Bogdan Serban, DJ de Guerrilla si moderator al evenimentului, a chemat toti invitatii sa ia parte la revealing.

 

Un joc de muzica si lumini a insotit dezvaluirea sticlei ABSOLUT MULTIART, iar cele 17 lucrari au fost vazute pentru prima oara laolalta, formand o impresionanta piesa de arta colectiva.

Dupa o runda de aplauze, participantii au inceput sa se fotografieze cu sticla si sa desluseasca fiecare lucrare in parte, pipaind texturile.

 

Pentru a intregi experientele vizuale, holul cladirii a gazduit o sesiune de video mapping.

Trecand prin foaier, puteai vedea imagini de la evenimentele ABSOLUT din ultimele luni si fotografii cu artistii surprinsi in procesul creativ. Pentru posteritate si pentru cei care nu au ajuns la toate petrecerile ABSOLUT, povestile tuturor lucrarilor au fost reunite in aplicatia ABSOLUT BLANK, de pe pagina de Facebook ABSOLUT Romania.

Imaginile de la evenimentul de lansare ABSOLUT BLANK PARTY il aratau pe Andrei Pavel, cel care a dat startul campaniei in Romania cu lucrarea "Color Touch".

 

Loreta Isac a continuat cu piesa "ABSOLUT Organic" creata in seara ABSOLUT la Home Matache, iar designerul George Neagu s-a inspirat din nevoia de libertate a pasarilor in lucrarea "Colivia".

La Rokolectiv, Sorina Vazelina a realizat un mix de colaj si ilustratie in lucrarea "AltUnde".

ABSOLUT Designers Night Out a reprezentat o noua etapa a campaniei ABSOLUT BLANK, unde Alina Buzila si Mihaela Pavelescu s-au lasat inspirate de mozaicul catalan si de Antonio Gaudi in crearea lucrarii "Ice Flower", din ceramica pictata.

Evenimentul ABSOLUT ART 3XPERIENCE a fost prilejul crearii altor 3 parti ale sticlei. Elis Iaia a folosit pictura cu acril pe viniluri pentru decorarea sticlei prin lucrarea "Sound drops, metamorfoza sunetului in culoare". Echipa ALL HOLLOW a creat un mix de fotografie nud si pictura in opera "Hollow Wear", iar Cutarica (Vlad Mihai) a imbinat pirogravura cu pictura acrilica pe bibelourile clasice in lucrarea "ABSOLUT Bucolic". Organizat la Art Yourself Gallery, un spatiu destinat promovarii artei contemporane, evenimentul a oferit prilejul incercarii unor cocktailuri inspirate de curente artistice: ABSOLUT Impresionism, ABSOLUT Cubism, ABSOLUT Suprarealism, ABSOLUT Art Nouveau si ABSOLUT Pop Art.

La Backyard Weekend, ABSOLUT a jucat iar rolul de catalizator al creativitatii si a pregatit o zona de tatuaje in henna, concursuri de Cocktail Knowledge si probe de inspiratie pentru participanti la care au putut sa isi personalizeze tricourile si sa isi demonstreze talentul la desen reinterpretand sticla de ABSOLUT folosind markere si creioane colorate. Tot atunci, Mihai Neom a realizat lucrarea "Masina de culori", o reinterpretare prin graffiti a unui desen din copilarie.

Nu a fost singura ocazie cu care ABSOLUT le-a oferit oamenilor ocazia sa fie artisti. Fanii de pe Facebook ai brandului au participat la o competitie in urma carora au fost desemnate alte 3 lucrari demne sa faca parte din conturul ABSOLUT.

In lucrarea sa, Stephan Pelger a apelat la patchwork, imbinand bucati din jerse, bumbac, matase, dantela si paiete, Pisica Patrata a folosit markere si vopsea pentru a desena gatul sticlei cu lucrarea "ABSOLUT Thoughts", Catalin Radulescu a lipit patru sticle de ABSOLUT VODKA si obiecte din casa pentru a arata emotiile prin care trecem zi de zi, Mihai Popescu s-a intors la pasiunea pentru tamplarie atunci cand a creat "ABSOLUT BIUTIFUL", iar Anca Rusu (Printesa Polonic) a construit un mozaic din boabe de fasole pe care l-a pregatit amintindu-si de casa bunicilor sai.

Toate bucatile au fost reunite pentru prima oara si dezvaluite publicului in forma finala, a unei opere colective cu numele ABSOLUT MULTIART.

Dupa momentul revealingului, petrecerea a continuat cu mixuri exceptionale create de DJ Tom Wilson si de barmanii ABSOLUT.

Gasiti mai multe fotografii de la ABSOLUT BLANK & BEYOND pe pagina de Facebook IQads si pe pagina ABSOLUT Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related