La Backyard Weekend grafferul Mihai Neom a pictat o bucata din sticla ABSOLUT

Pernod Ricard Romania, G2 Romania, Front Line Marketing si 2active PR au contribuit la implementarea proiectului Backyard Weekend, informeaza un comunicat emis de 2active PR. Proiectul a fost lansat printr-un eveniment, organizat in parteneriat cu echipa de la COLOR, care a avut loc in perioada 23 – 24 iunie in Complexul Studentesc Tei.

Evenimentul a oferit prilejul pentru continuarea campaniei ABSOLUT BLANK, in cadrul careia artisti precum Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina, Alina Buzila, Elis Iaia, All Hollow si Cutarica au conturat pana acum bucati din sticla uriasa de ABSOLUT. Mihai Neom, graffer, a realizat weekend-ul trecut lucrarea "Masina de culori" folosind una dintre bucatile din sticla ABSOLUT. Conceptul lucrarii a fost un desen din copilarie reintepretat folosind graffiti-ul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related