![LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață](https://media.iqads.ro/2024/05/kv-more-life-life-is-hard-copy-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Vlad Mihai
![LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață](https://media.iqads.ro/2024/05/kv-more-life-life-is-hard-copy-cover-410.jpg)
![Andreea Gavrilă devine Creative Partner în agenția New Moon, în urma reorganizării strategice a echipei de creație](https://media.iqads.ro/2024/04/header-nm-cover-410.jpg)
Andreea Gavrilă devine Creative Partner în agenția New Moon, în urma reorganizării strategice a echipei de creație
![[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante](https://media.iqads.ro/2023/11/kv-cover-410.jpg)
[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante
![EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett](https://media.iqads.ro/2020/11/effie-o-jpg-cover-410.jpg)
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România](https://media.iqads.ro/2018/05/ursus-cooler-red-orange-2-cover-410.jpg)
Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România
![Un-hidden Bucharest – 3 noi intervenții artistice și o călătorie ghidată prin arta din spațiul public](https://media.iqads.ro/2017/09/un-hidden-bucharest-sorina-vazelina-fb-event1-cover-410.jpg)
Un-hidden Bucharest – 3 noi intervenții artistice și o călătorie ghidată prin arta din spațiul public
![Ce tot intreprinzi acolo, Bucurestiule? Andrei Tripsa (Three), despre o leapsa serioasa cu antreprenori](https://media.iqads.ro/2016/06/img-1810-cover-410.jpg)
Ce tot intreprinzi acolo, Bucurestiule? Andrei Tripsa (Three), despre o leapsa serioasa cu antreprenori
![MINIM are Workshop. Ce spun stapanii: Ca sa faci lucruri frumoase, trebuie sa insisti. Am preferat, de multe ori, sa facem sacrificii personale pentru a le evita pe cele creative](https://media.iqads.ro/2015/11/12271440-1134364286581305-1097908930-o-cover-410.jpg)
MINIM are Workshop. Ce spun stapanii: Ca sa faci lucruri frumoase, trebuie sa insisti. Am preferat, de multe ori, sa facem sacrificii personale pentru a le evita pe cele creative
![[Design Freelancers] Vlad Mihai (Cutarica): Daca tragi tare, intr-o luna poti scoate de 3 ori salariul pe care il aveai la agentie](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25373-cover-410.jpg)
[Design Freelancers] Vlad Mihai (Cutarica): Daca tragi tare, intr-o luna poti scoate de 3 ori salariul pe care il aveai la agentie
![Pegas, Fredo & Pid’jin si Sector 7: Proiecte preferate de tineri in 2012 si ideile care stau la baza lor](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24826-cover-410.jpg)
Pegas, Fredo & Pid’jin si Sector 7: Proiecte preferate de tineri in 2012 si ideile care stau la baza lor
![Noua generatie are cuvantul: Student din Provincie si Cutarica, branduri de succes construite de tineri](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24813-cover-410.jpg)
Noua generatie are cuvantul: Student din Provincie si Cutarica, branduri de succes construite de tineri
![Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24799-cover-410.jpg)