Agentiile isi pot inscrie studiile de caz ale celor mai apreciate campanii neconventionale la ADfel Galleries

Agentiile isi pot inscrie studiile de caz ale celor mai apreciate campanii neconventionale la ADfel Galleries

In cadrul celei de-a opta editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, are loc ADfel Galleries, expozitia cu cele mai bune lucrari neconventionale realizate in 2012 sau in 2013, in toata lumea. Pe parcursul intregii saptamani, participantii vor putea vedea exemple de campanii neconventionale care au reusit sa atraga atentia publicului.

In ultimii doi ani, expozitia a reunit o serie de studii de caz ale unora dintre cele mai premiate campanii neconventionale, la festivaluri precum Golden Drum, New York Festivals, Clio Awards, Epica Awards, Eurobest, Golden Hammer sau London International Awards.

Agentiile locale care doresc sa se inscrie cu propriile studii de caz isi pot exprima intentia la adresa [email protected], pana pe 29 iulie (ora 23:59). E-mailul trebuie sa contina informatii legate de formatul lucrarilor, plus un link pentru descarcarea lor (in cazul in care este vorba de mai mult de 5MB). Nu exista un numar maxim de lucrari care pot fi inscrise.

Formatul case-urilor este urmatorul: A3 (297 mm x 420 mm, cu 5 mm bleed), 300 dpi, CMYK, format TIFF. In plus fata de lucrari, agentiile trebuie sa trimita numele brandului si al lucrarii, plus echipa care a lucrat pentru respectiva campanie. Descrierile studiilor de caz trebuie sa fie in limba engleza alaturi de imagini din campaniile propuse de agentii pentru expozitie.


Sursa: Golden Drum

ADfel este un eveniment IQads, organizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla. Evenimentul are loc intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution,  Carturesti, Elevate si MVcom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related